

За спорот и повратни информации : Ако примите дел кој не работи или скршени ,ве молиме контактирајте со продавачот прво, да испраќате пораки да се објасни проблеми, ние ќе се обидеме потрудиме да ги реши вашите проблеми, ве молиме да не даде лош повратни информации директно
без каква било комуникација. Ако сте го купиле објект по грешка, ве молиме изберете од лични причини. Ако не сте задоволни со нашата дел, ве молиме да дадете 5 ѕвезди за нас, ние ќе биде многу благодарен за вашата добра повратна информација и можете да добиете некои попуст за вашата следна цел. Ако не добиете предмети во текот на 60 дена , може да се отвори спорот да се добие наплата пред заштита заврши. За наплата : Aliexpress процесот на наплата за спорот и цел отказ во 7-15 дена. ако не ги примат средствата по 15 дена,може да кликнете на купувачот центар да се најде решение, или да стапите во контакт со Aliexpress човековите servive. За трговија на Големо : Ако сакате да купите голем квантитет,на пример 50pcs, можете да контактирате со нас и со е-мејл или да испраќате пораки на Aliexpress да се добие најдобрата цена .