

Гаранција r n r n r n1. Осигурување за 180 дена r n r n r n2. Производ гаранцијата се врати превозот од страна на купувачот е одговорен. R n r n r n3. Ние треба да се врати на објект, што ќе биде заменет, како е можно поскоро. r n r n r n4. Физички оштетувања нашата гаранција не ги вклучува било производ или Обединетите Нации под нормални работни услови, поради злоупотреба или неправилна инсталација на дел. r n r n r n r n
Contact. r n r n1 можат да контактираат преку е-мејл и Alibaba ние. r n r n r n
Payment r n r n r n1. Ве молиме во вашата понуда проекти, осигурете се дека вашата исплата сметка е достапна. r n r n r n2. Предлози за употреба aliexpress трансакцијата. r n r n r n3. Ако имате детали за проектот на какви и да било посебни барања, ве молиме имајте на ум дека вашата цел. r n r n r n
Shipment r n r n r n1. Ние сите можеме да имаме светот брод производи. r n r n r n2. DHL, федералните, UPS-от, ТНТ, EMS, Кина Пост, Хонгконг пост е достапен. r n r n r n3. Ве молиме да се осигурате дека вашиот испорака, адреса и контакт телефонски број е точен кога ќе конкурираат на проектот. r n r n r n4. Можете да ги пратите вашите производи и услуги на сајтот, тие се . испраќаат надвор r n r n r n
Import данок r n r n r n1 -. увозни давачки, даноци и се случува околу вас сите други трошоци не се вклучени во точка цена, Овие трошоци се обезбедени од страна на купувачот . r n r n r n2. Ве молиме проверете ја вашата земја? Царинската испостава за да се утврди овие дополнителни трошоци кои ќе бидат во купување. r n r n r n3. Ве молиме потврдете го на информации доставување на фактура. На пример, ние треба да напишете број во превозот фактура цена, или како да се опише проектот, итн . r n r n r n
Feedback r n r n r n1. Вашето мислење е многу важен за нашиот развој, срдечно ве покануваме да ни даде позитивни повратни информации ако сте заинтересирани во нашите производи и услуги. Ви благодариме за вашето време. r n r n r n2. Нашата програма ќе биде иста повратни информации вашите позитивни повратни информации. r n r n r n3. Ве молиме оставете неутрални или негативни повратни информации контактирајте со нас пред вас, ние ќе се обидеме потрудиме да го реши проблемот. r n r n r n
Thank ти многу за вашата поддршка, ви посакуваме да имате пријатен ден!